Gipsy

Dieren uit b.v asiel.
Plaats reactie
Vienna1981
Hallo ben nieuw hier
Hallo ben nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: 06-05-2010 20:09

Gipsy

Bericht door Vienna1981 » 06-05-2010 20:25

Wij zijn gastgezin voor de stichting adopteer een hond en momenteel hebben we een heel lief opvanghondje dat nog een gouden mandje zoekt:

Hallo allemaal,

Ik ben Gipsy, een hartstikke lief en rustig oudje. Ik hou heel erg van knuffelen en aandacht.
Lange wandelingen lukken niet meer zo goed, maar kleine stukjes lopen vind ik hartstikke leuk (ik loop alleen een beetje mank, maar heb hier verder geen last van)!
Echt spelen doe ik niet meer, daar voel ik me een beetje te oud voor (ze schatten dat ik tussen de 8 en 11 jaar oud ben) maar soms ga ik wel lekker gek op de grond liggen rollen (zoals op foto 3).
Ik ben op straat gevonden en heb 1 jaar in het asiel gezeten.
Dat was echt helemaal niks voor mij, zo’n hokje.
Ik ben nu in een gastgezin waar ik het veel beter naar mijn zin heb! Hier wordt ik lekker veel geknuffeld en krijg ik alle aandacht.
Het enige dat ik me nu nog kan wensen is een echte baas met een huis waar ik de rest van mijn leven mag blijven en kan genieten van mijn oude dag…
Trap lopen lukt me niet meer (in mijn gastgezin wordt ik de trap op en af gedragen), dus ik zoek een huis waar ik geen trappen hoef te lopen.
Blaffen doe ik bijna nooit en ik ben lekker rustig en stil.
Harde brokjes kan ik niet meer zo goed kauwen, maar als ze wat worden geweekt met wat water lukt het wel. Het lekkerste vind ik wat geweekte brokjes gemengd met blikvoer!
Ik kan heel goed met andere honden, alleen hou ik echt niet van wilde honden omdat ik zelf al een dagje ouder ben. Een rustige soortgenoot is geen enkel probleem.
Met andere dieren kan ik niet zo goed samen, ik jaag ze graag achterna en dat is voor hen en voor mij niet zo fijn.
Met zowel kleine als grote kinderen kan ik super goed overweg, ik ben zelf hartstikke lief en ik vind iedereen net zo lief!
Ik luister niet zo goed, maar ik heb mijn naam ook nog niet zo lang, dus ik moet er nog een beetje aan wennen.
Als ik los ben luister ik wel, maar dit houdt op zodra er een andere hond aan komt, ik vind het veel te leuk om daar kennis mee te gaan maken.
Mijn inentingen heb ik vorige week gehad.
Ik ben echt een super lieve goedzak, er zit geen greintje kwaad in me en ik hoop dat ik een heerlijk plekje vindt waar ik de rest van mijn leven mag genieten van alle liefde, aandacht en rust!!!

Hopelijk tot gauw!

Gipsy

http://www.adopteereenhond.com/hond.php?ID=2047

Afbeelding
[/img][/url]

http://www.youtube.com/watch?v=6jMRdhPVep4
Live and let live...

saskia
Hoogste! 5 Hondjes. Top!
Hoogste! 5 Hondjes. Top!
Berichten: 7115
Lid geworden op: 18-09-2009 11:22

Bericht door saskia » 06-05-2010 21:19

Dag zigeuner, je hebt een hele mooie naam gekregen.
Ik hoop dat je ook een mooi en leuk huis vindt. :P
Afbeelding

anne-marie
Hoogste! 5 Hondjes. Top!
Hoogste! 5 Hondjes. Top!
Berichten: 4966
Lid geworden op: 28-09-2009 13:30

Bericht door anne-marie » 07-05-2010 00:14

Zo zeg, hopenlijk vindt je snel een gouden mandje.
Afbeelding
Plôk d'n daag. alles kûmp good !!!

Plaats reactie