Goudacunctuur Molly

Alles over goudacupunctuur
Plaats reactie
Irm
Hoogste! 5 Hondjes. Top!
Hoogste! 5 Hondjes. Top!
Berichten: 4568
Lid geworden op: 18-09-2009 12:55

Goudacunctuur Molly

Bericht door Irm » 24-04-2014 10:39

Het is meer dan 10 jaar geleden dat onze eerste hond, Geoff, goudacupunctuur heeft gekregen vanwege HD, spondylose en artrose in de voorpoten.
Inmiddels is onze Molly 10 jaar oud. 3 maanden geleden merkten wij dat ze wat moeite had om overeind te komen na een tijdje liggen. Ook rende ze niet meer zoals vroeger enthousiast blaffend met ons mee als we met de fiets naar het bos gingen. We lieten haar onderzoeken. Diagnose: beginnende artrose in de schouder. Voor ons was dit het moment om met Erhard Schulze een afspraak te maken voor goudacupunctuur.

Gisteren konden wij bij hem terecht in Amsterdam, waar hij toevallig in de praktijk van een jonge dierenarts behandelingen uitvoerde. Molly werd onderzocht en foto's werden gemaakt. Het blijkt dat ze lichte artrose in de schouder heeft en ook in een van de voorpoten.
Schouder en pootje werden behandeld met deze bijzondere vorm van permanente acupunctuur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En nu maar hopen dat de behandeling effect gaat tonen. Het kan een tijdje duren. Erhard Schulze heeft veel onderzoek gedaan op het gebied van goudacupunctuur. Hij gaf aan dat het gemiddeld 4 - 6 weken duurt voor dat de goudstaafjes hun werking doen. "Gemiddeld" betekent dat het sneller kan gaan, het betekent dat het ook langer dan 6 weken kan duren. We zullen zien. We hebben vertrouwen de jarenlange ervaring en vakkundigheid van deze dierenarts.
Afbeelding

Irm
Hoogste! 5 Hondjes. Top!
Hoogste! 5 Hondjes. Top!
Berichten: 4568
Lid geworden op: 18-09-2009 12:55

Bericht door Irm » 24-04-2014 11:24

Trouwens, graag wil ik hier een aantal misverstanden uit de wereld helpen.

Allereerst: Het staat iedereen vrij om zelf te beslissen waar hij zijn dier wil laten behandelen. Maar mijn tenen krullen als ik de sprookjes over Erhard Schulze op sommige fora lees. Ik zou het jammer (voor het lijdende huisdier) vinden, als mensen hun beslissing, om hun dier wel of niet met GA te laten behandelen, zouden laten beinvloeden door onwaarheden.

Vandaar dat ik e.e.a. recht wil zetten:

1. Erhard Schulze gebruikt 24k-goud voor de behandelingen. Hij plaatst
net zoveel goudstaafjes als nodig zijn voor een optimaal resultaat.

2. Erhard Schulze gebruikt GEEN "Lecher Antenne" /wichelroede o.i.d. om
blokkades op te sporen.
Zijn buitengewoon hoge succes-percentage heeft te doen met de ruime
ervaring en vakkundigheid die hij op het gebied van acupunctuur
heeft.

3. Hij heeft in 20 jaar tijd meer dan 15.000 dieren behandeld waarbij hij
alle data (diagnose, behandeling, resultaten etc.) nauwkeurig en
volgens de geldende wetenschappelijke normen heeft gedocumen-
teerd.
Afbeelding

anne-marie
Hoogste! 5 Hondjes. Top!
Hoogste! 5 Hondjes. Top!
Berichten: 4966
Lid geworden op: 28-09-2009 13:30

Bericht door anne-marie » 24-04-2014 21:15

TOPPER, die man!!!!!!!
Afbeelding
Plôk d'n daag. alles kûmp good !!!

Plaats reactie